Kathia
Picture%2047.jpg

Hallo,
ik ben Kathia Balens, lid van projectgroep "Ecocampus", geboren op 6 april 1992 in Antwerpen. Toen ik 3 jaar oud was ben ik naar Peru verhuisd met mijn ouders en daar hebben wij 7 jaar gewoond. Daarna zijn wij naar Ecuador gegaan waar wij nog een 3-tal jaar gewoond hebben en nu ben ik al ongeveer 4-5 jaar terug in Belgiƫ (Roeselare).

Vorig jaar heb ik lang getwijfeld over wat ik later zou studeren in het hoger onderwijs maar dan heb ik besloten om sociaal werk te volgen want ik zou later heel graag mensen helpen. Het liefst zou ik werken met jongeren, bijvoorbeeld in de JAC of een andere jeugd vereniging.

Op deze wiki zal ik het hebben over mobiliteitsalternatieven zoals de trein en de bus. Ik heb gekozen om rond dit thema te werken omdat het een zeer belangrijk onderdeel is van ons projectgroep. Hier zal ik verschillende mogelijkheden binnen het openbaar vervoer bespreken om zo minder gebruik te moeten maken van je vervuilende auto en om zo duurzamer om te gaan. Niet rijden met de auto en meer gebruik maken van het openbaar vervoer kan een grote en positieve verandering veroorzaken op ons milieu.

garfield.jpg